Сахаджа Йога

„Вие не можете да знаете предназначението на своя живот, докато не се свържете със силата, която ви е създала.” Шри Матаджи Нирмала Деви.

Ананя е състоянието, в което ние достигаме Бог и сме неразделна част от него. април 30, 2011

Ananyaashchintayanto maam ye janaah paryupaasate;
Teshaam nityaabhiyuktaanaam yogakshemam vahaamyaham.

ananyah–единственно, без дуалност; cintayantah– сърцезавам; ye–който; janah–хората; paryupasate mam– и ме боготвори по всякакъв начин; tesham–за тях; nitya-abhiyuktanam–който е непрекъснато въвлечен; yoga–необходимост; kshemam–за тяхното благосъстояние; vahami–нося (тяхното); aham–аз;

Кришна е царя на дипломацията е преставленията и това е едно от най-важните обещания, което обаче едва ли се разбира правилно.

Ананя означава край на дуалността, т.е. да си в пълно единение, връзка с Всепроникващата сила.

Ананя бхакти е пояснена в 8.22
Purushah sa parah paartha bhaktyaa labhyastwananyayaa;
Yasyaantahsthaani bhootaani yena sarvamidam tatam.

О Партха, Аз съм Върховната личност в която всички същества са разположени и чрез който като Антараями, целия свят е проникнат. Аз съм достижим само чрез Ананя Бхакти.

Ето тук в 8.22 е истинското значение на Ананя, което след това трябва да се има предвид и в 9.22.

Ананя е състоянието, в което ние достигаме Бог и сме неразделна част от него.

 

Вашият коментар